loading...
مديريت برتر
مسلم عساكره بازدید : 32 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

آگهی استخدام بازاریاب در بیمه پارسیان سال ۹۲

آگهی استخدام بیمه پارسیان در تمام ایران

مشاور بیمه پارسیان به تعدادی بازاریاب حرفه ای در تمام استانها نیازمند است.

شرایط شغلی مورد نیاز

  • عنوان شغلی : بازایاب بیمه عمر و سرمایه گذاری
  • مقطع تحصیلی : فوق دیپلم به بالا
  • حداقل سابقه کار : ۱ سال و در صورت نداشتن سابقه ۱۲۰ساعت دوره آموزشی و کارآموزی
  • شهرهای محل خدمت : تمام  شهرهای واستانها
  • جنسیت : مرد/زن
  • توانایی ها و شرایط شغلی :دارای فن بیان قوی

آدرس و نحوه تماس

 

مسلم عساكره بازدید : 35 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

دکتر وین دایر در کتاب عظمت خود را دریابید، میگوید :

آدم ها دو دسته هستند: بعضی از آنها غازها و بعضی دیگرعقاب ها. هرگز نباید عقاب ها رو به مدرسه غازها فرستاد و نباید افکار دست و پا گیر غازها فکر عقاب ها را مشغول کند. کسی که مثل غاز است و همانند آن تعلیم داده شده، نمی تواند درست پرواز کند و به خار و خاشاک گیر می کند و مانع پروازش می شود.

 ولی عقاب رسالتش اوج گرفتن است . عقابی که مثل غاز رفتار می کند از ذات خودش فرار می کند .بدترین چیز ندانستن قوانین عقاب هاست . این که ندانیم چطوری عقاب باشیم :

  لینک دانلود

قالب :pdf

مسلم عساكره بازدید : 29 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

مذاکره یا گفتگو در بیمه با بیمه گزار برا ساس استراتژی برنده ، برنده در اصول وفنون مذاکره است ونباید از این چارچوب هم خارج شود برای اینکه یک چنین مذاکره ای شکل گیرد باید بیشتر برروی نقاط ودیدگاههای مشترک تمرکز کنیم .وتلاش کنیم که به جای موضع گیری ،مذاکره را درراستای تامین منافع به پیش ببریم وصرفا بدنبال خواسته های خود نباشیم وتلاش کنیم که بیمه گزار هم به خواسته هاخود برسد .

لینک دانلود

قالب فایل :

مسلم عساكره بازدید : 27 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

بیمه عمر و سرمایه گذاری

آيا تا بحال براي تامين مالي ايام بازنشستگي فكر كرده‌ايد؟ آيا مايل نيستيد علاوه بر حقوق بازنسشتگي و پاداشهاي پايان خدمت، سرمايه يا مستمري به عنوان مكمل آن داشته باشيد؟ براي تامين آتيه فرزندانتان و فراهم آوردن سرمايه‌اي مناسب براي آنان چه برنامه‌اي داريد؟

براي كاهش تبعات ناگوار حوادث و اتفاقات چه برنامه‌اي داريد؟ آيا مي‌دانيد درمان بيماريهاي صعب العلاج چه مخارج سنگيني دارد؟

قطعا بارها به اين موضوعات فكر كرده‌ايد و معمولا تلاش مي‌كنيد تا با پس‌انداز مبالغ مختلف، پشتوانه مالي مناسبي براي خود و خانواده فراهم كنيد اما همواره نگران آن هستيد كه با وجود تورم ارزش پس‌اندازها كاهش خواهد يافت. براي حفظ ارزش پس‌اندازهاي خود چه راه‌حلي داريد؟

بيمه عمر و سرمايه‌گذاري پارسيان اين امكان را براي شما فراهم آورده است كه با پس‌انداز مبالغ اندك، ضمن استفاده از پوشش‌هاي بيمه‌اي و كاهش تبعات سنگين حوادث و اتفاقات ناگوار زندگي، امكان سرمايه‌گذاري حق‌بيمه‌هاي پرداختي فراهم  گردد تا بدين ترتيب ضمن حفظ قدرت خريد پس‌اندازها، سرمايه‌اي مطمئن و مناسب براي استفاده شما و يا ديگر اعضاي خانواده تشكيل گردد.

مسلم عساكره بازدید : 49 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (1)

امروز يك فايل ورد واستون آماده كردم كه درمورد بيمه و بازاريابي بيمه عمر هست اميدوارم واستون مفيد باشه و سوالات و نطراتتونو در مورد اين مطالب ذكر كنيد

دانلود در ادامه

 

مسلم عساكره بازدید : 43 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

اگر کسب و کاری را شروع کرده اید و مشتریانی دارید ، بنابرین فروش شما قابل افزایش است. نکته مهم آن است که از روشهای مناسب برای افزایش فروش استفاده کنید. بعضی از این روشها بلافاصله فروش را افزایش می دهند. حال به چهار روش اشره می کنیم.

مسلم عساكره بازدید : 32 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

طــــی سالها، ما برای شناسایی مسیرهای بی شماری که برای فروش وجود دارد، تلاش بسیار کرده ایم: گوش دادن به صدها نوارصوتی و تماشای فیلمهای ویدیوئی فروش.

 

امروز هم، هنوز هنگامی که از ما، درمورد افزایش مهارتهای فروش سوال می شود، حقیقتاً پاسخ ما به طور حیرت آوری، بی اندازه ساده است.
ما دریافته ایم که هفت رمز پنهان برای فروش موفق وجود دارد، و ما از آنها برای رشد بعضی از موفق ترین شرکتهای تجاری در آمریکا استفاده می کنیم. ما همچنین از این رموز تحت عنوان مشاور تجاری برای رشد شرکتهای نخبه جهانی سود می بریم.

مسلم عساكره بازدید : 23 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

چریک ها به خوبی میدانند که مهمترین بعد روابط عمومی، روابط انسانی است. آنها میتوانند ارتباطات گرم انسانی را با سودهای دلفریب درهم آمیزند. هر چه قدر هم که بازاریابی شما خوب باشد، اگر مشتریان در اولین برخوردشان با شما ناامید شده باشند، احتمال کمی وجود دارد که دوباره به سمت شما بازگردند. چنانچه از شهرت خوبی برخوردار نباشید، بازاریابیتان سودی برایتان به ارمغان نخواهد آورد.

بازاریابی شما میتواند مشتریان بالقوه ای تنها برای یک بار خرید نزد شما بفرستد. باقی به خود شما بستگی دارد – و به حس انسانی شما در بازاریابیتان.

چنانچه ارتباطی بین این دو نمیبینید، شاید شما استعدادی در بازاریابی ندارید و بهتر باشد وارد کاری شوید که با آدمیزاد سر و کاری نداشته باشد. قطعا بازاریابی با آدمیزاد سروکار دارد. هرچه قدر مشتری ها حس انسانی بیشتری را در شرکت شما تجربه کنند، ارتباط بیشتری با شما برقرار خواهند کرد – و این ارتباط بیشتر را با ارتباط تجاری مداوم و پشت سرهم نشان خواهند داد.

مسلم عساكره بازدید : 24 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در بازاریابی اشتباهاتی وجود دارند که تاثیر قابل توجهی بر میزان درآمد می‌گذارند. اولین قدم در افزایش فروش و سودآوری کسب‌و‌کار، شناخت اشتباهات رایج، و متوقف ساختن آنها است. در این مقاله به اشتباه رایج بازاریابی می‌پردازیم که بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار، آن را مرتکب می‌شوند.

مسلم عساكره بازدید : 25 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

چگونه ممکن است که دو کارگزار یا نماینده بیمه، هر دو در یک شهر کار کنند؛ مشتریان احتمالی یکسانی داشته باشند؛ و یکی از آنها درآمدی چند میلیونی داشته باشد و دیگری به سختی بتواند چک‌هایش را پاس کند. آیا فرد اول، از دیگری باهوش‌تر است؟ بعید به نظر می‌رسد.

مسلم عساكره بازدید : 30 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

همه می‌دانند که ردشدن در حرفه‌ی فروشندگی بیمه، یکی از واقعیت‌هاست. این "ترس از ردشدن" است که در وهله اول، سبب می‌شود افراد بسیاری شغل فروشندگی بیمه را در همان ابتدای کار، رها می‌کنند! همه ما می‌دانیم که ردشدن نامطلوب است و سبب تضعیف روحیه می‌شود و دلیل اصلی شکست بسیاری از فروشندگان بیمه است. بنابراین بیایید از همین ابتدا با این واقعیت روبه‌رو شویم. در مقام یک فروشنده بیمه، به‌احتمال خیلی زیاد، در شغل خود، ردشدن را بیشتر از تأییدشدن تجربه کرده‌اید. این یک موضوع بدیهی در زندگی شغلی ماست. پس از پذیرش این واقعیت، قدم منطقی بعدی، یافتن بهترین راه برای کنار آمدن با این "دشمن" شماره یک موفقیت در فروش است. درست مثل دریانوردی که باید بیاموزد چگونه با باد، امواج و طوفان‌های موسمی دریا کنار بیاید، یک فروشنده بیمه نیز باید بدانند که چگونه با نپذیرفتن و ردشدن، مقابله کند. درست مانند سربازانی که باید یک ارتش را در جبهه‌ی جنگ شکست بدهند، فروشندگان بیمه هم باید بر دشمن عمومی خود، یعنی ردشدن، غلبه کنند. 

 

مسلم عساكره بازدید : 25 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

مشتریان غیر از «بله» یا «نه» چیزهای دیگری هم می‌گویند. برای بسیاری از فروشندگان چگونگی برخورد با جمله کوتاه می‌خواهم درباره آن فکر کنم از همه دشوارتر است. این جمله در اساس مثبت است، اما اگر در برابر آن عقب‌نشینی نمایید ممکن است هرگز دوباره با آن مشتری صحبت نکنید.

مسلم عساكره بازدید : 22 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

روانشناسی بازاریابی چریکی
احتمالا از اهمیت روانشناسی در بازاریابی مطلع هستید و می‌دانید که 90 در صد تصمیمات خرید، در مغز ناخودآگاه به وجود می‌آید و ما هم راهی مطمئن برای دستیابی به مغز ناخود‌آگاه داریم: تکرار
همچنین می‌دانید که همه‌ی تصمیمات خرید به خاطر دلایل احساسی هستند و این که ما از دلایل منطقی برای توجیه این تصمیمات استفاده می‌کنیم. مسلماً می‌دانید که افرادی هستند که از سمت چپ مغز خود بیشتر استفاده می‌کنند که برای منطق و دلایل سریالی به کار می‌رود و افرادی نیز هستند که از سمت راست مغز خود استفاده می‌کنند که بیش‌تر برای احساسات و جاذبه‌های زیبایی کاربرد دارد. از آن‌جایی‌که نیمی از مردم از سمت چپ مغز و نیمی دیگر از سمت راست آن استفاده می‌کنند، بهتر است که شما از هر دو نیمه استفاده کنید و پیام‌های خود را برای هر دو طرف مغز بفرستید، در غیر این صورت نیمی از سرمایه‌گذاری بازاریابی خود را از دست می‌دهید.

مسلم عساكره بازدید : 22 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
بازاریابی عصبی در دنیا مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. بازاریابی عصبی بازاریابی است که با توجه به عملکرد مغز و سیستم اعصاب بدن طراحی شده است. شرکت‌های بزرگ بودجه‌های زیادی برای تحقیقات بازاریابی و طراحی سیستم‌های نظرسنجی اختصاص می‌دهند.
مسلم عساكره بازدید : 27 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این مقاله نکاتی را خواهیم پرداخت که به نظر خیلی ساده هستند اما می توانند نتایج فوق العاده ای را به بار بیاورند. البته اگر هدفتان این باشد که مشتریان از خرید محصولات و خدمات شما خوشحال باشند و همچنین بخواهید ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنید.!!

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آموزش بازاریابی ، مشاوره و فروش بیمه های عمر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 6,147
  • نویسنده :مسلم عساکره

    نویسنده :مسلم عساکره